OSIEM STOPNI JOGI


YAMA - przestrzeganie zakazów

 

NIYAMA - realizacja nakazów

 

ASANA - praktyka pozycji ciała

 

PRANAYAMA - kontrola energii oddechu

 

PRATYAHARA - wycofanie zmysłowe

 

DHARANA - praktyka konceracji

 

DHYANA - medytacja

 

SAMADHI - samorealizacja

 

 

 

 

W tym roku zajęcia jogi w parku poprowadzą:

 


Krzysztof Usarek - pasjonat jogi, ukończył kurs nauczycielski Ashtanga Vinyasa Yoga RYT200, bierze udział w wielu warsztatach, na co dzień prowadzi zajęcia jogi, pracuje też jako masażysta i terapeuta manualny. Wykorzystuje różne techniki pracy z ciałem do pomagania ludziom i zarażania ich pozytywną energią.   




Anna Majewska - ukończyłam studia podyplomowe Psychosomatyczne Praktyki Jogi na Wydziale Promocji Zdrowia i Technik Relaksacyjnych AWF we Wrocławiu, oraz roczny trening Antaranga Joga pod kierunkiem prof. Lesława Kulmatyckiego. Współorganizuje pilską jogę w parku, jestem członkiem Stowarzyszenia Trenerów i Praktyków Relaksacji PRZESTRZEŃ przy AWF we Wrocławiu. Jogę praktykuję od ponad 10 lat,  poszukuje uważnej i refleksyjnej praktyki, czerpiącej ze źródeł jogi indyjskiej. Z radością dzieli się z swoim doświadczeniem na macie i nie tylko.

 



 

Monika Salitra - wychowanka i nauczycielka pilskiej Szkoły Zdrowych Pleców, trenerka w centrum treningu funkcjonalnego BODYWORK w Poznaniu, fizjoterapeutka po studiach na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu i nauczycielka z międzynarodowym certyfikatem Hatha Jogi metodą B.K.S. Iyengara. Swoją pracę opiera na leczeniu ruchem oraz technikach masażu głębokiego. Podczas zajęć wykorzystuje wiedzę z zakresu jogi, fizjoterapii i treningu funkcjonalnego.